Veelgestelde vragen

1. Bestellen en betalen

Als alle gegevens goed zijn doorgekomen bij de bestelling, dan kunnen wij uw bestelling gaan verwerken. Er kan betaald worden via iDEAL en per bankoverschrijving.

Als het factuurbedrag door Aquariumhuis Friesland is ontvangen, zullen de bestelde artikelen zo spoedig mogelijk gereed worden gemaakt voor verzending.

2. Verzenden en bezorgen

Onze vaste verzendpartner is PostNL. Voor bedragen onder €49,- wordt €6,95 verzendkosten in rekening gebracht. Bedragen boven €49,- zijn vrij van verzendkosten. Dit wordt automatisch verrekend tijdens het bestelproces.

Bezorging van de bestelde artikelen vindt gewoonlijk plaats binnen 2 tot 3 werkdagen. Mocht er onverhoopt iets gebeuren waardoor uw bestelling vertraging oploopt, dan zullen wij dit zo spoedig mogelijk aan u doorgeven.

3. Service

Als Aquariumhuis Friesland streven wij naar een optimale online winkelervaring. Sommige diensten of services zijn helaas niet online te realiseren en alleen in de winkel beschikbaar. Wij nodigen u daarom ook van harte uit om een bezoek aan de winkel te brengen.

4. Klachten

Het team van Aquariumhuis Friesland doet zijn uiterste best om een zo optimaal mogelijke winkelervaring te bieden. Mocht er toch iets zijn wat niet naar volledige tevredenheid is, dan proberen wij dit zo spoedig- en passend mogelijk voor u op te lossen.

Daarvoor kunt u contact opnemen via onze contact-pagina.

5. Garantie

Als er een besteld product defect raakt binnen de garantietermijn, dan vragen wij u vriendelijk om contact op te nemen via de contact-pagina.

6. Retourneren 

Als consument heeft u het recht om binnen een termijn van 14 dagen uw artikelen te ruilen/retourneren. Deze retourneringskosten zijn voor eigen rekening.

Retourneren kan naar onderstaand adres:

Coopmansstraat 1, 8921SR, Leeuwarden